Batibouw 2016 - Fermacell Powerpanel H2O

Afbouwplaat tegen water en weer voor binnen en buiten

De Fermacell Powerpanel H2O zorgt voor een eenvoudige en duurzame afwerking van vloeren, plafonds, binnen- en buitenmuren. Deze nieuwste innovatie in afbouwplaten beschermen constructies die vaak aan vocht zijn blootgesteld tegen water, wind, vocht en schimmel.

Dankzij zijn 100% water- en vochtbestendigheid is Powerpanel H2O geschikt voor de afwerking van natte ruimtes zowel in residentiële als in commerciële omgevingen. Denk maar aan badkamers, douches, sauna’s, wasruimtes, zuivelfabrieken, grootkeukens, brouwerijen, wellnesscentra, etc. Dankzij de mogelijkheid om de platen in te snijden is Powerpanel H2O ook geschikt voor ronde oppervlaktes en gebogen muren die vaak terug te vinden zijn in moderne badkamer designs.

Naast de vele binnentoepassingen is het plaatmateriaal ook uiterst geschikt voor buitentoepassingen. De tijd van een oud of verweerd onderaanzicht van een balkon of een terras is voorbij. Met de water- en weerbestendige Fermacell Powerpanel H2O zijn deze constructies nu op eenvoudige wijze te voorzien van nieuwe fronten en zo duurzaam te beschermen tegen weersinvloeden. De platen worden snel en eenvoudig bevestigd op de bestaande constructie. Voor de afwerking van de Fermacell Powerpanel H2O panelen zijn er talloze mogelijkheden: overschilderen, plamuren, bepleisteren of betegelen. Het resultaat is een esthetisch aantrekkelijke wand zonder onderbreking van voegen.

Fermacell – stand Xella – paleis 5 – stand 307

Over Fermacell
Fermacell, onderdeel van Xella International GmbH, is actief op de internationale bouwstoffenmarkt met systeemoplossingen voor de droge afbouw. Het bedrijf produceert en levert gipsvezelplaten en vloerelementen. De producten van Fermacell zijn sterk geluidsisolerend, stootvast, vochtbestendig en brandvertragend. Bovendien bevatten ze geen schadelijke stoffen en zijn de producten 100% recyclebaar. Voor meer informatie: www.fermacell.be

Press Contact, UPR Corporate